پنل‌های ال ای دی بلان، راه‌حل انتخاب روشنایی برای هر مکان
چراغ توکار
پنل‌های ال ای دی بلان، راه‌حل انتخاب روشنایی برای هر مکان
امروزه به نورپردازی و تجهیزات روشنایی که در محیط‌های مختلف محل کار، منزل، محیط‌های صنعتی و... بکار می‌رود، به علت تاثیری که بر سلامت و عملکرد افراد دارد، نسبت به گذشته اهمیت بیشتری داده می‌شود. اما انتخاب تجهیزات روشنایی که نور باکیفیت تولید کند و از طرف دیگر مصرف و هزینه کمی داشته باشد، از بین تنوع زیاد محصولات روشنایی، یک چالش محسوب می‌شود.

درسال‌های اخیر و با رشد و توسعه صنعت روشنایی، طیف گسترده‌ای از محصولات روشنایی تولید و در بازار عرضه شده ‌است که هرکدام ویژگی‌های منحصربفرد خود را دارند و برای هر محیط نوع خاصی از این تجهیزات روشنایی بکار می‌رود. از طرف دیگر باتوجه به اهمیت و تاثیری که نور بر عملکرد و سلامت جسم و روان ما انسان‌ها دارد، انتخاب نوع تجهیزات روشنایی باید با دقت زیادی انجام شود.
یکی از انواع چراغ‌هایی که بطور گسترده در بازار وجود دارد و می‌تواند پاسخگوی نیازها به روشنایی در اکثر محیط‌ها باشد، پنل ال ای دی «بلان» است.
پنل LED چیست؟
پنلLED «بلان» یکی از انواع چراغ‌های سقفی است که به دلیل ویژگی‌های منحصربفردی که دارد، توانسته جایگزین سایر لامپ‌ها همچون فلورسنت و رشته‌ای شود. این نوع تجهیزات روشنایی نوع توکار تولید می‌شوند. پنل LED صفحه‌ای است که چندین LED در آن تعبیه شده ‌است. یکی از تفاوت‌های پنلLED با سایر محصولات روشناییLED در این است که در پنل، تعداد تراشه‌های بیشتری نسبت به سایر لامپ‌های LED بکار می‌رود و همین باعث می‌شود که پنل نور بیشتری تولید کند. پنلLED نور را بطور مساوی در محیط پخش می‌کند و بنابراین برعکس چراغ‌هایی که نور را بصورت نقطه‌ای ساطع می‌کنند، باعث خیرگی و اذیت شدن چشم نمی‌شود.
از دیگر تفاوت‌های پنل ای ای دی با سایر تجهیزات روشنایی در اجزای آن است. قاب پنل LED از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود که وزن کمی دارد و مانع نشت نور و گرما به خارج از پنل می‌شود. یکی دیگر از اجزای پنل، صفحه هدایت کننده نور است که کیفیت و میزان نور خروجی را کنترل می‌کند. یکی از مزایای پنل LED انتشار نور بصورت مساوی است که به عهده دیفیوزر است. دیفیوزر وظیفه توزیع و انتقال نور یکنواخت به تمام قسمت‌های مختلف در سطح پنل را دارد. از دیگر بخش‌های پنلLED صفحه بازتابنده نور است که به کمک آن پنل می‌تواند نور را تا 90 درصد بازتاب دهد.
شرکت تجهیزات روشنایی«بلان» بطور تخصصی در حوزه تولید چراغ‌های LED فعالیت می‌‌کند. همگی تجهیزات روشنایی تولیدی «بلان» توسط متخصصان فرانسوی طراحی، نمونه‌سازی و توانایی سنجی شده‌اند و باتوجه به تنوع زیادی که دارند قابل استفاده در محیط‌های اداری، صنعتی، تجاری و مسکونی هستند. این محصولات روشنایی دارای ۵۰.۰۰۰ ساعت طول عمر مفید و 3سال گارانتی هستند.
چرا پنلLED «بلان» انتخاب مناسبی برای تامین روشنایی است؟
• بهره ‌نوری زیاد: به دلیل وجود تراشه‌های LED، پنل از بهره و شار نوری مناسبی برخوردار است.
• مصرف‌کم انرژی: پنلLED نسبت به لامپ‌های رشته‌ای و فلورسنت، انرژی کم‌تری مصرف کرده و در نتیجه به کمک آن می‌توانیم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم.
• امکان تنظیم شدت نور: به کمک دیمر می‌توانیم نور پنل LED را بسته به نیازمان کم و زیاد کنیم.
• نورسالم: نوری که این محصول می‌تاباند فاقد اشعه‌های مضر همچون مادون قرمز و ماورابنفش است و برای سلامت انسان خطری ندارد.
• طول عمر زیاد: پنل LEDاز طول عمر بالایی برخوردار است و هزینه تعمیر و نگهداری آن پایین است.
• سایز و اندازه‌های مختلف: این تجهیزات روشنایی در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و بنابراین پاسخگوی نیازما برای تامین روشنایی در محیط‌های متفاوت هستند.
• کیفیت بالای نور: سوسوزدن یکی از ویژگی‌های چراغ‌های بی‌کیفیت است که باعث سردرد، کاهش تمرکز می‌شود. اما نوری که پنل ای ای دی می‌تاباند، بدون سوسو زدن است.

از پنلLED بیشتر برای تامین روشنایی محیط‌های مختلف مانند فروشگاه‌ها، محیط‌های اداری، صنعتی و مراکز تجاری استفاده کرد. اگرچه از این محصول برای روشنایی منزل نیز استفاده می‌شود.
عضویت در خبرنامه
آدرس شرکت
تهران - یوسف آباد - خیابان سید جمال الدین اسد آبادی - انتهای خیابان 66 - پلاک 38
021  88  21  17  38
©2024 BLANC, All Right Reserved